Ini Blog Gua ! muhαmmαd syαfiq: Oh ! Saya Tinggalkan .

Monday 9 April 2012

Oh ! Saya Tinggalkan .





Bismillahirahmanirahim// Hai Hai , Aku bersalah . Bersalah sangat ! Sebab pa bersalah ? Aku dah tinggal kan blog nie selama beberapa bulan . KwiKwiKwi ! Huh! Actually aku selalu update kat blog satu lagi . So , aku tak aktif la dengan blog nie .

Kenapa aku ada dua blog ? Hah ! Aku pun tak tahu nape ada dua . KahKahKah . Tak de . Sebenarnya blog nie aku create sebab ada satu hari blog yang aku guna selalu tu ada problem . So , bila blog tu dah okay , aku terus kan je la guna blog tu . 

Tapi , aku akan usaha kan jugak untuk aktif kan ke dua dua blog nie :) 

Okay lah , dah pagi dah nie . See you next entry ^^v
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 00 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen